10. jubilejní ročník festivalu Ovacopi se konal v rámci obrovského Marketing Festivalu, který se poprvé uskutečnil v industriálním prostředí Dolní oblasti Vítkovic. Festival Ovacopi přilákal více jak 200 účastníků, kteří si mohli zdarma poslechnout, jako každý rok, tři vybrané řečníky.

Tentokrát jsme se seznámili s Lenkou Wahrenbergz firmy Zoot, která nám představila jejich model prodeje, a to zcela „bez hvězdiček a bez drobného písma“. Férovost a upřímnost zde staví na první místo, a to je fajn. Ostatně nám řekla něco, co by mělo být samozřejmosti pro každou firmu, která chce prodávat na internetu. Bohužel ne každá firma se těmito zásadami řídí.

Dále vystoupila Andrea Šnajdrová zastupující Tchibo. Zaujala mne povídáním o historii značky, s kterým se pojí odpověď na otázku, kterou jsem si také často pokládal a to: „Proč v sortimentu Tchiba najdeme téměř vše?“ Pokračovala povídáním o jednotlivých tématech na blogu, proč některé příspěvky dokážou zaujmout více a některé naopak vůbec. Přednáška mě opravdu bavila.

Poslední přednášku si vzal na paškál Stanislav Galík, který zde představil svou knihu „Jak jsem stopoval letadlo“. Poutavě povídal, jak přišel s nápadem napsat tuto knihu a jak se dostal k „stopování“. Po této přednášce jsem měl opravdu chuť si knihu přečíst. 10 kousků k prodeji zmizelo v cuku letu.

Co říct na závěr? Zvolené místo bylo opravdu luxusní. Perfektní osvětlení, projekce, zvuk. Vše bez chyby. Co se týče samotných přednášek, každý si zde najde to své. Osobně bych uvítal více než tři účastníky, ale to už necháme na Květce Liškové, které patří dík za tuto akci. Už teď se samozřejmě těším na ročník následující a věřím, že bude minimálně dobrý, jako ročníky předešlé.